Digi Retail

in eshop, επιδότηση καταστημάτων, ηλεκτρονικές συναλλαγές, ηλεκτρονικό εμπόριο, λιανεμπόριο, λιανικό εμπόριο, ψηφιακή σήμανση

Γενικά

??????? ?????????? : 
ΟΛΗ Η ΕΛΛΑΔΑ
????? ?????????: 
οικονομική ενίσχυση - επιδότηση
?? ????? ?? ?????????: 

Ενίσχυση επιχειρήσεων λιανεμπορίου για την υλοποίηση ψηφιακών επενδύσεων

?????? ?????????????: 

Υπηρεσίες – Εμπόριο , Πληροφορική – Τηλεπικοινωνίες , Έρευνα – Τεχνολογία – Καινοτομία

?? ?????? ???????????: 

Επιχειρήσεις - Υφιστάμενες οικονομικές μονάδες, ανεξάρτητα από τη νομική τους μορφή, που ασκούν οικονομική δραστηριότητα στον ελληνικό χώρο στους τομείς του λιανεμπορίου.

Έχει ως στόχο τη βελτίωση της αξιοποίησης των τεχνολογιών πληροφορικής και επικοινωνιών από τις επιχειρήσεις του κλάδου λιανικού εμπορίου.

???? ??? ????????????: 

Το πρόγραμμα Digi-Retail απευθύνεται σε όλες τις επιχειρήσεις που:

  • ασχολούνται (κυρίως) με το λιανικό εμπόριο,
  • είναι υφιστάμενες (και έχουν κλείσει τουλάχιστον μια χρήση,
  • ανεξαρτήτως μεγέθους και μορφής, αρκεί να μην είναι ενώσεις επιχειρήσεων
  • και έχουν όλες τις απαραίτητες άδειες λειτουργίας.

Δικαιολογητικά:

(i) Αίτηση Συμμετοχής στη Δράση, η οποία φέρει τη σφραγίδα της Επιχείρησης και είναι υπογεγραμμένη από ... 

(i) Αίτηση Συμμετοχής στη Δράση, η οποία φέρει τη σφραγίδα της Επιχείρησης και είναι υπογεγραμμένη από τον Νόμιμο Εκπρόσωπο της αιτούσας Επιχείρησης.

(ii) Το ερωτηματολόγιο υποβολής.

(iii) Λίστα όλων των Δικαιολογητικών.

(iv) Τα Δικαιολογητικά Συμμετοχής (για την επιχείρηση και το επενδυτικό σχέδιο / προσφορές) σύμφωνα με τα όσα περιγράφονται στην παράγραφο 6.4.2 του Οδηγού Υποβολής της Δράσης.

?? ???????????????: 

Ε(1): Αναδιοργάνωση και εξοικονόμηση πόρων, με αξιοποίηση τεχνολογιών πληροφορικής και επικοινωνιών

Ενδεικτικά Παραδείγματα:

  • Δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος (e-shop)
  • Αυτοματοποίηση και ηλεκτρονική παρακολούθηση προϊόντων και αποθεμάτων, με ηλεκτρονική έκδοση παραστατικών μέσω χρήσης φορολογικών μηχανισμών (ΕΑΦΔΣΣ) ή και φορολογικών εκτυπωτών (ΑΔΗΜΕ).
  • Ηλεκτρονική τιμολόγηση (e-invoicing) ή/και έκδοση αποδείξεων λιανικής με ταυτόχρονη ηλεκτρονική αρχειοθέτηση σύμφωνα με την οδηγία 2001/115/ΕΚ της Ευρωπαϊκής Ένωσης και τον Ελληνικό ΚΒΣ
  • Υπηρεσίες ηλεκτρονικών πληρωμών (e-payments)
  • Αυτοματοποιημένη ανταλλαγή πληροφοριών για τη διακίνηση και διαθεσιμότητα προϊόντων μεταξύ υποκαταστημάτων, μέσω online επικοινωνίας
  • Ηλεκτρονικός καθορισμός τιμών και σήμανσης (e-pricing) και δυναμική τιμολόγηση προϊόντων
  • Ηλεκτρονική σήμανση ραφιού (electronic shelf tags)
  • Εφαρμογές RFID (π.χ. έξυπνο καλάθι προϊόντων κλπ)
  • Υπηρεσίες ολοκληρωμένης διαχείρισης λιανικής (διαχείριση πελατολογίου, αυτοματοποίηση εφοδιαστικής αλυσίδας, διασύνδεση με ηλεκτρονικά πολυκαταστήματα)
  • Εφαρμογές Business Intelligence για τη βελτίωση της ανάλυσης της καταναλωτικής συμπεριφοράς και την αποτελεσματικότερη  εσωτερική οργάνωση.

Ε(2): Εξωστρέφεια, προώθηση, διεύρυνση κύκλου εργασιών με χρήση προηγμένων τεχνολογιών πληροφορικής και επικοινωνιών

Eνδεικτικά Παραδείγματα:

  • Έξυπνες κάρτες επιβράβευσης πελατών (loyalty schemes και smart loyalty cards) για προσωποποιημένο marketing
  • Ψηφιακή Σήμανση για την προβολή προϊόντων (Digital signage)
  • Αυτόματες/ Έξυπνες προϊοντικές ετικέτες (smart tagging)
  • Εφαρμογές και υπηρεσίες διαδραστικής επικοινωνίας και προώθησης που αξιοποιούν νέα τεχνολογικά εργαλεία και πλατφόρμες (διαδραστικές βιτρίνες, μέθοδοι marketing που αξιοποιούν συσκευές κινητής επικοινωνίας, Διαδικτυακές καμπάνιες ενημέρωσης και προβολής, Βελτιστοποίηση παρουσίας σε μηχανές αναζήτησης κλπ.)
  • Υπηρεσίες Προώθησης, Προβολής και Διαφήμισης μέσω της αξιοποίησης μέσων εργαλείων κοινωνικής δικτύωσης για τη διεύρυνση του πελατολογίου
  • Δυναμική/ εξατομικευμένη προώθηση προϊόντων με ηλεκτρονικά μέσα
  • Υπηρεσίες κατάρτισης εξατομικευμένων προτάσεων προς τους καταναλωτές, αξιοποιώντας παρελθούσες καταναλωτικές προτιμήσεις
  • Εφαρμογές προώθησης συνδυασμένες με γεωγραφική πληροφόρηση (geo-location services)
  • Ηλεκτρονικά κουπόνια, ή κουπόνια μέσω συσκευών κινητής επικοινωνίας (e-coupons, m-coupons).

Ο συνδυασμός των παραπάνω ενεργειών είναι υποχρεωτικός.

Επισημαίνεται ότι τα παραπάνω παραδείγματα ενεργειών μπορούν να αφορούν είτε σε μεμονωμένα καταστήματα, είτε σε ανταλλαγή δεδομένων με περισσότερα υποκαταστήματα, λαμβάνοντας υπόψη τους περιορισμούς υλοποίησης που θα τεθούν στη δράση.

???????????: 
Fri, 01/14/2011 - Tue, 02/15/2011

Αναλυτική Περιγραφή

Η «Ψηφιακές Ενισχύσεις Α.Ε.» στο πλαίσιο της εν λόγω
δράσης θα χρηματοδοτήσει επενδύσεις που αφορούν σε:
• Εκσυγχρονισμό των κεντρικών καταστημάτων και αποθηκών επιχειρήσεων λιανεμπορίου με εφαρμογές
και συστήματα παρακολούθησης και διακίνησης των αποθεμάτων τους
• Συστήματα ηλεκτρονικής τιμολόγησης
• Ηλεκτρονική διασύνδεση των υποκαταστημάτων της επιχείρησης μεταξύ τους και με το κεντρικό κα−
τάστημα,
• Ηλεκτρονική διασύνδεση με προμηθευτές π.χ. ηλεκτρονική υποδοχή παραγγελιών με δυνατότητες ανα−
ζήτησης αποθεμάτων, πληροφόρηση για τιμές, χρόνους παράδοσης κλπ.) με σκοπό την άμεση πληροφόρηση
των τελικών πελατών
• Υιοθέτηση συστημάτων, εφαρμογών και ψηφιακών υπηρεσιών για τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρε−
σιών στους πελάτες,
• Βελτίωση της εμπειρίας των πελατών εντός των φυσικών καταστημάτων, αξιοποιώντας ψηφιακά μέσα
και συστήματ
• Διεύρυνση των δυνατοτήτων marketing της επιχείρησης, αξιοποιώντας ηλεκτρονικά μέσα και συστήματα
• Ηλεκτρονικό λιανικό επιχειρείν (στο Διαδίκτυο ή σε άλλα ηλεκτρονικά μέσα και κανάλια).

Άρθρο 2: Καθεστώς Ενίσχυσης
1. H Δράση «Ενίσχυση επιχειρήσεων λιανεμπορίου για την υλοποίηση ψηφιακών επενδύσεων» υλοποιείται βάσει του κανονισμού Ε.Ε. 1998/2006 της Επιτροπής της 15ης Δεκεμβρίου 2006, για την εφαρμογή των άρθρων 87 και 88 της συνθήκης στις ενισχύσεις ήσσονος σημασίας.

Άρθρο 3: Δικαιούχοι των ενισχύσεων
1. Δικαιούχοι των ενισχύσεων είναι υφιστάμενες οικονομικές μονάδες, ανεξάρτητα από τη νομική τους μορφή, που ασκούν οικονομική δραστηριότητα στον ελληνικό χώρο στους τομείς του λιανεμπορίου.
Επιλέξιμοι δικαιούχοι προς επιχορήγηση του επενδυτικού τους σχεδίου θεωρούνται οι επιχειρήσεις, για τις οποίες συντρέχουν αθροιστικά οι παρακάτω προϋποθέσεις:
I. Η Επιχείρηση διαθέτει μία τουλάχιστον πλήρη δωδεκάμηνη κλεισμένη διαχειριστική χρήση.
II. Ο υφιστάμενος κλάδος δραστηριότητας της Επιχείρησης ανήκει στο λιανικό εμπόριο, με τους περιορισμούς και τις εξαιρέσεις που αναφέρονται αναλυτικά στην Ενότητα 4.3 του Οδηγού Υποβολής της Δράσης.
III. Ο υφιστάμενος κλάδος δραστηριότητας της Επιχείρησης δεν εμπίπτει στις εξαιρούμενες κατηγορίες
δραστηριότητας του κανόνα De Minimis, οι οποίες αναφέρονται αναλυτικά στις Ενότητες 13 και 14 του Οδηγού Υποβολής της Δράσης.
IV. Επιλέξιμες μορφές επιχειρήσεων θεωρούνται οι εταιρικές επιχειρήσεις (Ανώνυμη Εταιρεία, Εταιρεία Περιορισμένης Ευθύνης, Ομόρρυθμη Εταιρεία, Ετερόρρυθμη Εταιρεία) καθώς επίσης και οι ατομικές επιχειρήσεις που τηρούν βιβλία Β΄ ή Γ΄ κατηγορίας.
V. Η Επιχείρηση λειτουργεί νόμιμα, διατηρώντας σε ισχύ όλες τις προβλεπόμενες από το νόμο άδειες λει
τουργίας.
VI. Η Επιχείρηση κατά το τρέχον και τα δύο (2) προηγούμενα οικονομικά έτη δεν έχει λάβει κρατική ενίσχυση (επιχορήγηση) από Προγράμματα και Δράσεις Κρατικών Ενισχύσεων που εμπίπτουν στον κανόνα De Minimis, η οποία αθροιστικά μαζί με την αιτούμενη επ χορήγηση υπερβαίνει τις 200.000 Ευρώ (ή 100.000 ευρώ εάν η Επιχείρηση δραστηριοποιείται στον κλάδο των Οδικών Μεταφορών).
VII. Η επιχείρηση δεν εμπίπτει στα κριτήρια διαχωρισμού πράξεων των Ταμείων ΕΤΠΑ, ΕΓΤΑΑ (Ευρωπαϊκό
Γεωργικό Ταμείο Αγροτικής Ανάπτυξης) και ΕΤΑ (Ευρωπαϊκό Ταμείο Αλιείας), όπως αυτά συμπεριλαμβάνονται
στο ΕΠ «Ψηφιακή Σύγκλιση».
Η εξειδίκευση και ο έλεγχος των παραπάνω προϋποθέσεων, μέσω κατάλληλης κατά περίπτωση τεκ−
μηρίωσης που θα παρασχεθεί, αναλύεται στον Οδηγό Υποβολής της Δράσης.
Δεν έχουν δικαίωμα υποβολής αίτησης για επιχορήγηση οι Δημόσιες Επιχειρήσεις και Οργανισμοί ή/και οι
θυγατρικές τους. Επίσης, δεν έχουν δικαίωμα υποβολής οι επιχειρήσεις που λειτουργούν με τη μορφή αστικών μη κερδοσκοπικών εταιριών καθώς και κοινοπραξίες
(παρ. 2 του άρθρου 2 του ΚΒΣ)

Άρθρο 4: Χρονοδιάγραμμα Δράσης
Η έναρξη υποβολής προτάσεων επενδυτικών σχεδίων στο πλαίσιο της Δράσης, θα ανακοινωθεί επίσημα στο διαδικτυακό τόπο της δράσης και θα είναι τουλάχιστον δεκαπέντε (15) ημερολογιακές ημέρες μετά την ημερομηνία προκήρυξης της Δράσης.
Οι υποβολές των επενδυτικών σχεδίων της Δράσης θα διαρκέσουν για χρονικό διάστημα που θα ανακοινωθεί επίσημα στο διαδικτυακό τόπο της δράσης και η διάρκεια αυτή δεν θα είναι μικρότερη από ένα (1) μήνα. Σε περίπτωση που από αυτή τη διαδικασία είτε δεν εξαντληθεί η διαθέσιμη δημόσια δαπάνη, που αντιστοιχεί στο ΕΠ «Ψηφιακή Σύγκλιση» καθώς και σε αυτή που αντιστοιχεί στις πέντε (5) Περιφέρειες Μεταβατικής Στήριξης, είτε σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση κριθεί σκόπιμο, η διαδικασία των υποβολών θα επαναληφθεί με τον ίδιο τρόπο.
Σε κάθε περίπτωση οι αντίστοιχες ημερομηνίες θα ανακοινώνονται έγκαιρα και επίσημα στο διαδικτυακό
τόπο της δράσης.
Άρθρο 5: Προϋπολογισμός Δράσης
Ο συνολικός προϋπολογισμός της Δημόσιας Δαπάνης που θα διατεθεί μέσω της παρούσας Δράσης ανέρχεται
στα 100.000.000 ευρώ. Η κατανομή της Δημόσιας Δαπάνης της Δράσης στις οκτώ (8) περιφέρειες του Ε.Π. Ψηφιακή Σύγκλιση και στις πέντε (5) Περιφέρειες Μεταβατικής Στήριξης είναι:

Άρθρο 6: Επιλέξιμες Ενέργειες και Δαπάνες Δράσης

1. Οι Κατηγορίες Ενεργειών που είναι επιλέξιμες για χρηματοδότηση στο πλαίσιο της Δράσης, είναι οι ακόλουθες:

Ε(1): Αναδιοργάνωση και εξοικονόμηση πόρων, με αξιοποίηση τεχνολογιών πληροφορικής και επικοινωνιών
(υποχρεωτική ενέργεια)
Ε(2): Εξωστρέφεια – προώθηση – διεύρυνση κύκλου εργασιών με χρήση προηγμένων τεχνολογιών πληροφορικής και επικοινωνιών (υποχρεωτική ενέργεια).

2. Οι Κατηγορίες Δαπανών (ΚΔ) που είναι επιλέξιμες για χρηματοδότηση στο πλαίσιο της Δράσης, είναι οι
ακόλουθες:

ΚΔ (1): «Δαπάνες Προμήθειας Εξοπλισμού»
ΚΔ (2): «Δαπάνες Προμήθειας Λογισμικού και Υπηρεσιών Λογισμικού με την μορφή Software as a Service»
ΚΔ(3): «Δαπάνες Υπηρεσιών Υλοποίησης του επενδυτικού σχεδίου και/ή συνδρομητικών υπηρεσιών τεχνο−
λογικού περιεχομένου και ψηφιακών υπηρεσιών ενημέρωσης−προβολής»

Στον Οδηγό Υποβολής της Δράσης (ενότητα 4) εξειδικεύονται:
I. Οι ειδικοί όροι και περιορισμοί ανά κατηγορία ενέρειας και δαπάνης,
II. Τα όρια κάθε κατηγορίας ενέργειας και δαπάνης, καθώς και
ΙΙΙ. Οι γενικότεροι περιορισμοί που θα πρέπει να ισχύουν ανεξαρτήτως κατηγορίας ενέργειας και δαπάνης.

Ως ημερομηνία έναρξης επιλεξιμότητας δαπανών ορίζεται η ημερομηνία της επίσημης προκήρυξης της
Δράσης “digi−retail”.

Άρθρο 7: Πληροφορίες και Επικοινωνία για Δράση
1. Κατά το διάστημα υποβολής των προτάσεων ενίσχυσης οι Επιχειρήσεις μπορούν να επικοινωνούν με την
εταιρεία ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΕΝΙΣΧΥΣΕΙΣ Α.Ε. για κάθε θέμα που ενδέχεται να σχετίζεται με:
• Τεχνικά θέματα που αφορούν τις εφαρμογές υποστήριξης της Δράσης
• Θέματα που αφορούν τους όρους της Δράσης
• Η επικοινωνία μπορεί να γίνεται με τους εξής τρόπους:
− Μέσω της ηλεκτρονικής φόρμας που είναι διαθέσιμη στον δικτυακό τόπο της Δράσης (http://digi−retailportal. digitalaid.gr/Contact.aspx)
− Μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση digi−retail@digitalaid.gr
− Με τηλεομοιοτυπία (fax), στον αριθμό: 210−3377977
− Με ταχυδρομική αποστολή προς: Ψηφιακές Ενισχύσεις Α.Ε. Κολοκοτρώνη 8 – 10561 Αθήνα, με την ένδειξη
Δράση «digi−retail», αναφέροντας τα στοιχεία επικοινωνίας της Επιχείρησης και τον κωδικό της πρότασης ταχυδρομικής αποστολής προς: ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΕΝΙΣΧΥΣΕΙΣ Α.Ε., Κολοκοτρώνη 8 – 10561 Αθήνα, με την ένδειξη Δράση «digi−retail», αναφέροντας τα στοιχεία επικοινωνίας της Επιχείρησης και τον κωδικό της πρότασης.


Άρθρο 8: Ειδικά Χαρακτηριστικά των Επενδυτικών Σχεδίων

Κάθε δικαιούχος που είναι επιλέξιμος σύμφωνα με τους όρους του Οδηγού της Δράσης και επιθυμεί να συμμετάσχει στη Δράση “digi−retail” έχει δικαίωμα να υποβάλει, να του εγκριθεί και να υλοποιήσει μια (1) επένδυση ανά ΕΠ/ΠΕΠ όπως ορίζονται στην ενότητα 4.5 του Οδηγού της Δράσης. Βασική προϋπόθεση για την υποβολή πρότασης ανά ΕΠ/ΠΕΠ είναι η δικαιούχος επιχείρηση να διατηρεί έδρα ή υποκατάστημα σε μια από τις Περιφέρειες του ΕΠ/ΠΕΠ. Στην περίπτωση που η δικαιούχος επιχείρηση διατηρεί περισσότερα από ένα υποκαταστήματα εντός Περιφερειών του Επιχειρησιακού Προγράμματος Ψηφιακή Σύγκλιση ή και Περιφέρεια ΠΕΠ, η υποβολή θα πρέπει να αφορά μόνο σε έναν τόπο και η υλοποίηση της επένδυσης θα πρέπει να χωροθετηθεί μόνο σε έναν τόπο.

Σε περίπτωση υποβολής από τον ίδιο φορέα (δικαιούχο) περισσότερων της μίας προτάσεων στο πλαίσιο της Δράσης για το ίδιο ΕΠ/ΠΕΠ όπως ορίζονται στην ενότητα 4.5 του Οδηγού της Δράσης, απορρίπτονται όλες οι αιτήσεις της εν λόγω επιχείρησης σε όλη τη Δράση.

Άρθρο 9: Διάρκεια Επενδυτικών Σχεδίων
Η χρονική διάρκεια ολοκλήρωσης των εγκριθέντων επενδυτικών σχεδίων δεν δύναται να ξεπερνά τους δώδεκα (12) μήνες από την ημερομηνία έγκρισης τους, δηλαδή την ημερομηνία υπογραφής, εκ μέρους της εταιρίας «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΕΝΙΣΧΥΣΕΙΣ Α.Ε.», της απόφασης αποδοχής – έγκρισης της αίτησης συμμετοχής στη Δράση.


Άρθρο 10: Προϋπολογισμός Επενδυτικών Σχεδίων
1. Ο μέγιστος προϋπολογισμός ανά υποβαλλόμενο Επενδυτικό Σχέδιο ενίσχυσης μπορεί να ανέρχεται μέχρι του ποσού των 500.000 ευρώ και κλιμακώνεται αναλόγως της κατηγορίας της επιχείρησης όπως αναλύεται στον Οδηγό της Δράσης. Το ανώτατο ποσό της επιχορήγησης μπορεί να ανέρχεται μέχρι του ποσού των 200.000 ευρώ (ήτοι το 40% του μέγιστου προϋπολογισμού του μέγιστου Επενδυτικού Σχεδίου ενίσχυσης) και κλιμακώνεται αναλόγως της κατηγορίας της επιχείρησης όπως αναλύεται στον Οδηγό της Δράσης.

2. Ο ελάχιστος προϋπολογισμός ανά υποβαλλόμενο Επενδυτικό Σχέδιο ενίσχυσης ορίζεται στα 5.000 ευρώ για τις επιχειρήσεις που δεν απασχολούν προσωπικό κατά την προηγούμενη κλεισμένη διαχειριστική χρήση, και στα 10.000 ευρώ για τις λοιπές επιχειρήσεις.

3. Σε κάθε περίπτωση, θα πρέπει να τηρούνται τα επιμέρους όρια των δαπανών, όπως αυτά αναλύονται στον Οδηγό Υποβολής της Δράσης.
 
4. Ανεξαρτήτως του συνολικού προϋπολογισμού του υποβαλλόμενου Επενδυτικού Σχεδίου, η επιχορήγηση την οποία θα λάβει κάθε επιχείρηση σε καμία περίπτωση δεν θα υπερβαίνει το 60% του επιλέξιμου πιστοποιημένου ποσού του Επενδυτικού Σχεδίου και μέχρι του ποσού των 200.000€.

Σε κάθε περίπτωση, το άθροισμα των προϋπολογισμών των Επενδυτικών Προτάσεων που υποβάλλει μια επιχείρηση, δεν μπορεί να υπερβαίνει το 100% του μέσου όρου του κύκλου εργασιών των τελευταίων τριών διαχειριστικών χρήσεών της (ή λιγότερων, αν δεν υπάρχουν τρεις κλεισμένες χρήσεις).

ΜΕΡΟΣ Β: ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΣΕΩΝ
Άρθρο 11: Διαδικασία Υποβολής Αιτήσεων Περιεχόμενο Φακέλου Υποψηφιότητας
1. Η υποβολή και η αξιολόγηση των επενδυτικών σχεδίων πραγματοποιείται μέσω της συμπλήρωσης σχετικής
ηλεκτρονικής φόρμας υποβολής Επενδυτικού Σχεδίου.

Η φόρμα αυτή είναι διαθέσιμη στο δικτυακό τόπο της Δράσης (http://digi−retailportal.digitalaid.gr). Η διαδικασία ηλεκτρονικής υποβολής είναι υποχρεωτική. Η συμπλήρωση της σχετικής ηλεκτρονικής φόρμας υποβολής στοχεύει στον έλεγχο της επιλεξιμότητας των Επιχειρήσεων, στην κατάταξή τους καθώς και στον προσδιορισμό των ενεργειών και δαπανών προς υλοποίηση στο πλαίσιο του Επενδυτικού Σχεδίου.

2. Για την ηλεκτρονική υποβολή αίτησης Επενδυτικού
Σχεδίου, χρειάζεται να υπάρχει πιστοποιημένος λογαριασμός χρήσης του Πληροφοριακού Συστήματος Διαχείρισης Δράσεων Κρατικών Ενισχύσεων της εταιρείας «Ψηφιακές Ενισχύσεις Α.Ε.». Ο πιστοποιημένος λογαριασμός χρήσης αποκτιέται από την κάθε επιχείρηση σύμφωνα με τους όρους και τις προϋποθέσεις που έχουν τεθεί από την εταιρία «Ψηφιακές Ενισχύσεις Α.Ε.»

3. Οι αιτήσεις υποβάλλονται τόσο ηλεκτρονικά όσο και σε φυσικό φάκελο. Η αξιολόγηση των αιτήσεων θα πραγματοποιηθεί σύμφωνα με τα αναφερόμενα στην ενότητα 3 του Οδηγού Αξιολόγησης και θα είναι συγκριτική αξιολόγηση σύμφωνα με τα κριτήρια αξιολόγησης της ενότητας 8 (Παράρτημα Ι) του Οδηγού Αξιολόγησης.

Σε περίπτωση ισοψηφίας, οι αιτήσεις που έχουν υποβληθεί νωρίτερα χρονικά έχουν προτεραιότητα έγκρισης.

4. Η «Ψηφιακές Ενισχύσεις Α.Ε.» θα αναλάβει την υλοποίηση ενεργειών δημοσιότητας για την κατάλληλη ενημέρωση των δυνητικών δικαιούχων των ενισχύσεων και την υποστήριξη τους κατά την υποβολή των προτάσεων.

ΜΕΡΟΣ Γ: ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ
Άρθρο 12: Διαδικασία Αξιολόγησης Προτάσεων Κριτήρια Υπαγωγής

1. Τα όργανα που συμμετέχουν στη διαδικασία αξιολόγησης είναι η Γνωμοδοτική Επιτροπή της Δράσης και η Επιτροπή Ενστάσεων που συστήνονται με απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου της εταιρίας «Ψηφιακές Ενισχύσεις Α.Ε.» ή εξουσιοδοτημένου προς τούτο, από το Διοικητικό Συμβούλιο, οργάνου της, καθώς και η Ομάδα Ελέγχου Δικαιολογητικών η οποία έχει ως ρόλο την ενδελεχή εξέταση, τον έλεγχο πληρότητας και ορθότητας των αιτήσεων που έχουν υποβληθεί επιτυχώς.

2. Η αξιολόγηση των αιτήσεων είναι συγκριτική και η κάθε αίτηση αξιολογείται αυτοτελώς μέχρι εξαντλήσεως του συνολικού προς διάθεσή προϋπολογισμού της Δράσης. Η αξιολόγηση των προτάσεων θα πραγματο− ποιηθεί ως ακολούθως:

α. ΣΤΑΔΙΟ Α΄: Αξιολόγηση Αίτησης από το Πληροφοριακό Σύστημα Διαχείρισης Δράσεων Ενισχύσεων. Καττη συμπλήρωση της ηλεκτρονικής φόρμας υποβολής στο Πληροφοριακό Σύστημα Διαχείρισης Δράσεων Κρατικών Ενισχύσεων της εταιρίας Ψηφιακές Ενισχύσεις Α.Ε. και πριν την οριστική υποβολή της από τη δικαιούχο επιχείρηση, πραγματοποιείται με βάση τα στοιχεία που δηλώνονται και καταχωρίζονται, έλεγχος που αφορά την επιλεξιμότητα της επιχείρησης με βάση τις Προϋποθέσεις και τους Όρους Επιλεξιμότητας καθώς και της τήρησης των Επιμέρους Ορίων (Επιλέξιμες Ενέργειες/Κατηγορίες Δαπανών) που τίθενται στον Οδηγ Υποβολής.
Εάν ο έλεγχος επιλεξιμότητας δεν καταλήξει θετικά, η αίτηση του δυνητικού δικαιούχου δεν μπορεί να προχωρήσει προς υποβολή.
Στην περίπτωση που, με βάσει τα στοιχεία που συμπληρώνονται στην ηλεκτρονική φόρμα, η επιχείρηση είναι επιλέξιμη, συνεχίζεται η συμπλήρωση της ηλεκτρονικής αίτησης υποβολής με στοιχεία που αφορούν στα οικονομικά στοιχεία της επιχείρησης καθώς και στην επιχειρηματική λειτουργία και απόδοση της.


Ειδικότερα, οι δικαιούχοι που «περνούν» θετικά τον έλεγχο επιλεξιμότητας:
(i) κατατάσσονται με βάση το μέγεθος της Επιχείρησης (βάσει του κύκλου εργασιών τους και του αριθμού του προσωπικού κατά την τελευταία κλεισμένη διαχειριστική χρήση) σύμφωνα με το οποία προσδιορίζεται το ανώτατο ύψος επιλέξιμου προϋπολογισμού του επενδυτικού σχεδίου ενίσχυσης (ενότητα 6.3 του Οδηγού Υποβολής της δράσης), και (ii) βαθμολογούνται αυτοτελώς με βάση τα οριζόμενα στην ενότητα 8 – Παράρτημα Ι του Οδηγού Αξιολόγησης της δράσης.

β. ΣΤΑΔΙΟ Β΄: Κατάταξη αιτήσεων. Κατόπιν της επιτυχούς ηλεκτρονικής υποβολής, η αίτηση λαμβάνει αύξοντα αριθμό ηλεκτρονικής υποβολής στο Πληροφοριακό Σύστημα Διαχείρισης Δράσεων Κρατικών Ενισχύσεων της εταιρίας «Ψηφιακές Ενισχύσεις Α.Ε.» Ο αριθμός αυτός είναι μοναδικός και συνοδεύει την αίτηση σε όλα τα Στάδια όπου αυτή είναι ενεργή.

Στη συνέχεια αξιοποιείται η αυτοτελής βαθμολογίπου έχει λάβει η ηλεκτρονικά υποβληθείσα αίτηση για να δημιουργηθεί κατάλογος δυνητικών δικαιούχων ανά ΕΠ/ΠΕΠ της δράσης. Ο κατάλογος αυτός σχηματίζεται με βάση την αυτοτελή βαθμολόγηση (σε φθίνουσα σειρά κατάταξης από 100 έως 10) των αιτήσεων και σε περίπτωση που περισσότερες από μια αιτήσεις συγκεντρώνουν την ίδια βαθμολογία, η κατάταξή τους στον εν λόγω κατάλογο πραγματοποιείται με βάση το χρόνο υποβολής της αίτησης τους (τοποθετούνται ψηλότερα στο σχετικό κατάλογο ιεράρχησης οι αιτήσεις που έχουν υποβληθεί νωρίτερα).

Οι αιτήσεις των επενδυτικών σχεδίων, ξεκινώντας από την αρχή του κάθε καταλόγου και προς τα κάτω,
είναι δυνητικά εγκεκριμένες προς επιχορήγηση μέχρι εξαντλήσεως του συνολικού προς διάθεση προϋπολο−
γισμού του ΕΠ/ΠΕΠ της Δράσης. Η τελική έγκριση για την επιχορήγηση ενός επενδυτικού σχεδίου στο πλαίσιο της Δράσης προκύπτει από την επιτυχή ολοκλήρωση των Σταδίων Γ΄ και Δ΄ (ενότητες 3.1.3 και 3.1.4 του Οδηγού Αξιολόγησης της Δράσης) για την αξιολόγηση της αντίστοιχης αίτησης.

γ. ΣΤΑΔΙΟ Γ΄: Παραλαβή και Έλεγχος πληρότητας αίτησης. Μετά την επιτυχή ηλεκτρονική υποβολή της
αίτησης για επιχορήγηση του Επενδυτικού Σχεδίου, ο δυνητικός δικαιούχος υποβάλλει εντύπως μέσα σε δέκα (10) ημερολογιακές ημέρες, ολοκληρωμένο Φάκελο Αίτησης ο οποίος περιλαμβάνει τα παρακάτω:

(i) Αίτηση Συμμετοχής στη Δράση (εκτύπωση από το Πληροφοριακό Σύστημα Διαχείρισης Δράσεων Κρατικών Ενισχύσεων), η οποία φέρει τη σφραγίδα της Επιχείρησης και είναι υπογεγραμμένη από τον Νόμιμο
Εκπρόσωπο της αιτούσας Επιχείρησης.

(ii) Ερωτηματολόγιο υποβολής (εκτύπωση από το Πληροφοριακό Σύστημα Διαχείρισης Δράσεων Κρατικών Ενισχύσεων).

(iii) Εκτυπωμένη Λίστα όλων των Δικαιολογητικών (εκτύπωση από το Πληροφοριακό Σύστημα Διαχείρισης Δράσεων Κρατικών Ενισχύσεων).

(iv) Δικαιολογητικά Συμμετοχής (αριθμημένα σύμφωνα με την παραπάνω λίστα και σύμφωνα με τον Οδηγό Υποβολής).

(v) Προσφορές από τους προμηθευτές για το σύνολο των δαπανών που συνιστούν την προτεινόμενη επένδυση.
Η αίτηση, αφού παραληφθεί και πρωτοκολληθεί, μεταβιβάζεται στην Ομάδα Ελέγχου Δικαιολογητικών. Τα στελέχη της Ομάδας Ελέγχου Δικαιολογητικών αναλαμβάνουν να ελέγξουν την πληρότητα του φακέλου της πρότασης. Ο έλεγχος αυτός έχει ως στόχο να διασφαλίσει ότι:
• για την υποβολή της αίτησης έχει χρησιμοποιηθεί
το Πληροφοριακό Σύστημα Διαχείρισης Δράσεων Κρατικών Ενισχύσεων,
• η αίτηση συμμετοχής φέρει τη σφραγίδα της Επιχείρησης και είναι υπογεγραμμένη από τον Νόμιμο Εκπρόσωπο αυτής,
• όλα τα Δικαιολογητικά που απαιτούνται και αναφέρονται στη Λίστα Δικαιολογητικών υπάρχουν στον φυσικό φάκελο και είναι αριθμημένα, σύμφωνα με την λίστα που έχει αναπαραχθεί από το Πληροφοριακό Σύστημα Διαχείρισης Δράσεων Κρατικών Ενισχύσεων και είναι κατάλληλα υπογεγραμμένα (όπου αυτό απαιτείται),

• όλες οι Προσφορές/Προτιμολόγια (όχι τιμολόγια δαπανών) που αναφέρονται ηλεκτρονικά στο Έντυπο
Υποβολής Πρότασης υπάρχουν στο φυσικό φάκελο.

 

Εφόσον ο Φάκελος Αίτησης ικανοποιεί το κριτήριο πληρότητας, η αίτηση θεωρείται «Πλήρης» και αξιολο−
γείται στη συνέχεια ως προς την ορθότητα των στοιχείων της (Στάδιο Δ΄).
Όλοι οι υποβαλλόμενοι φάκελοι προτάσεων με συνημμένη σχετική τεκμηρίωση από την εταιρία «Ψηφιακές Ενισχύσεις Α.Ε.», αρχειοθετούνται με φυσικό και ηλεκτρονικό τρόπο.
δ. ΣΤΑΔΙΟ Δ΄: Έλεγχος Ορθότητας Στοιχείων Ηλεκτρονικής Πρότασης. Ο έλεγχος ορθότητας στοιχείων της Αίτησης πραγματοποιείται από μέλος της ομάδας Ελέγχου Δικαιολογητικών (ενότητα 2.2 του Οδηγού
Αξιολόγησης), μόνο για τις αιτήσεις που φέρουν την ένδειξη «Πλήρης».

Κατά τη διαδικασία αξιολόγησης του Σταδίου Δ΄, διενεργείται έλεγχος ορθότητας όλων των δηλουμένων στοιχείων στην ηλεκτρονική φόρμα υποβολής για κάθε αίτηση, με βάση τα έντυπα έγγραφα που έχουν συμπεριληφθεί στον Φάκελο Αίτησης (στοιχεία «i» έως «v» του παρόντος άρθρου).

Ο έλεγχος αυτός έχει ως στόχο να διασφαλίσει ότι τα στοιχεία που καταχωρούνται ηλεκτρονικά είναι:
• ορθά και έγκυρα,
• σε πλήρη συνέπεια με το περιεχόμενο του Φακέλου Αίτησης, και
• σε πλήρη συνάφεια με τα περιγραφόμενα χαρακτηριστικά των προς υλοποίηση ενεργειών/κατηγοριώ δαπανών όπως αυτά περιγράφονται στις προσφορές των προμηθευτών.

Εάν κατά τον έλεγχο ορθότητας των δηλουμένων στοιχείων διαπιστωθεί ότι απαιτούνται περαιτέρω δι−
ευκρινιστικά στοιχεία, τότε αποστέλλεται σχετική επιστολή από την εταιρία Ψηφιακές Ενισχύσεις Α.Ε. προς τον δυνητικό δικαιούχο, ζητώντας τα έντυπα στοιχεία εντός προθεσμίας πέντε (5) ημερολογιακών ημερών. Σε περίπτωση που ο δυνητικός δικαιούχος δεν αποστείλει τα διευκρινιστικά στοιχεία εντός της ορισθείσης προθεσμίας, η πρόταση κρίνεται «Απορριπτέα».

Εάν ο έλεγχος ορθότητας του Φακέλου της Πρότασης ολοκληρωθεί επιτυχώς, τότε η πρόταση κρίνεται «Ορθή», διαφορετικά κρίνεται «Απορριπτέα». Μετά το πέρας κάθε Σταδίου, η εταιρία Ψηφιακές
Ενισχύσεις Α.Ε. δύναται να δημοσιεύσει στοιχεία που αφορούν στα εν λόγω στάδια και μπορεί να περιλαμ−
βάνουν αριθμό συμμετεχουσών Επιχειρήσεων, εξέλιξη κάλυψης διαθέσιμου προϋπολογισμού ανά περιφέρεια,
στατιστικά στοιχεία προτεινόμενων Επενδυτικών Σχεδίων κλπ.

Κατόπιν των ανωτέρω, και μετά την α) ολοκλήρωση της αξιολόγησης από την Γνωμοδοτική Επιτροπή του
συνόλου των αιτήσεων που υποβλήθηκαν σε κάθε διακριτό κύκλο υποβολής της δράσης «digi−retail», β) την
επικύρωση από το Διοικητικό Συμβούλιο της εταιρείας Ψηφιακές Ενισχύσεις Α.Ε. των πρακτικών της Γνωμοδοτικής Επιτροπής, και γ) τα τελικά πορίσματα εξέτασης των αιτημάτων επανεξέτασης, συντάσσονται σε κάθε κύκλο υποβολής κατάλογοι με την κατάταξη των επιχειρήσεων ως εξής:

1) Εγκεκριμένες Αιτήσεις: είναι οι αιτήσεις εκείνες οι οποίες κρίθηκαν ως «Ορθές» κατά τη διαδικασία αξιολόγησης και των οποίων τα Επενδυτικά Σχέδια εγκρίνονται να επιχορηγηθούν βάσει της βαθμολογίας τους, του χρόνου υποβολής τους και του διαθέσιμου προϋπολογισμού του ΕΠ/ΠΕΠ της Δράσης.

2) Επιλαχούσες Αιτήσεις: είναι οι αιτήσεις εκείνες οι οποίες κρίθηκαν ως «Ορθές» κατά τη διαδικασία αξιολόγησης αλλά των οποίων τα Επενδυτικά Σχέδια δύναται να τύχουν επιχορήγησης, εφόσον προκύψει διαθέσιμος προϋπολογισμός του ΕΠ/ΠΕΠ στο οποίο εντάσσονται.

3) Απορριφθείσες Αιτήσεις: είναι οι αιτήσεις εκείνες οι οποίες κρίθηκαν ως «Απορριπτέες» κατά τη διαδικασία αξιολόγησης και των οποίων τα Επενδυτικά Σχέδια δεν εγκρίνονται να επιχορηγηθούν.
Οι παραπάνω κατάλογοι καταγράφονται στο Τελικό Πρακτικό της Γνωμοδοτικής Επιτροπής, για τον εν λόγω
κύκλο υποβολής της δράσης «digi−retail». Οι απορριφθείσες Επιχειρήσεις μπορούν να υποβάλλουν εκ νέου αίτηση για Επενδυτικό Σχέδιο σε επόμενο κύκλο υποβολής επενδυτικών σχεδίων της δράσης, σύμφωνα με τα όσα ορίζονται στον Οδηγό Υποβολής της Δράσης.

Άρθρο 13: Ένταξη Πράξεων στη Δράση
Το τελικό πρακτικό της Γνωμοδοτικής Επιτροπής με τους τελικούς καταλόγους των Εγκεκριμένων, Επιλα−
χουσών και Απορριφθεισών Αιτήσεων διαβιβάζονται στο Διοικητικό Συμβούλιο της Ψηφιακές Ενισχύσεις Α.Ε. ή στο εξουσιοδοτημένο προς τούτο όργανο της Ψηφιακές Ενισχύσεις Α.Ε., το οποίο με απόφασή του εισηγείται απ’ ευθείας στον Ειδικό Γραμματέα Ψηφιακού Σχεδιασμού για την έκδοση των αποφάσεων ένταξης/χρηματοδότησης τους από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Ψηφιακή Σύγκλιση σύμφωνα με τα οριζόμενα στην απόφαση εκχώρησης αρμοδιοτήτων της εν λόγω δράσης.

Άρθρο 14: Αιτήσεις επανεξέτασης
1. Κάθε δικαιούχος, του οποίου η αίτηση έχει απορριφθεί, έχει δικαίωμα υποβολής αίτησης επανεξέτασης εντός διαστήματος 5 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή από αυτόν της απορριπτικής επιστολής από την εταιρία Ψηφιακές Ενισχύσεις Α.Ε. (μέσω ταχυμεταφοράς).
2. Η αίτηση επανεξέτασης υποβάλλεται εγγράφως από την ενδιαφερόμενη Επιχείρηση προς την εταιρία Ψηφιακές Ενισχύσεις Α.Ε. και θα πρέπει να φέρει τη σφραγίδα της Επιχείρησης και την υπογραφή του νομίμου εκπροσώπου.
3. Τα θέματα που αφορούν στην υποβολή των αιτήσεων επανεξέτασης εκ μέρους των Επιχειρήσεων, καθώς και στην αξιολόγηση και τυχόν λήψη κατάλληλων διορθωτικών ενεργειών εκ μέρους της «Ψηφιακές Ενισχύσεις Α.Ε.» εξειδικεύονται στον Οδηγό Αξιολόγησης (ενότητα 7) της Δράσης.
4. Οι αιτήσεις επανεξέτασης θα πρέπει να τεκμηριώνουν εμπεριστατωμένα και πάντα με βάση τους όρους και τις προϋποθέσεις που αναγράφονται στους Οδηγούς της Δράσης, τις αιτίες για τις οποίες ζητείται επανεξέταση. Σε κάθε περίπτωση, οι αιτήσεις θα πρέπει να κάνουν αναφορά σε συγκεκριμένη ενότητα και παράγραφο των Οδηγών της Δράσης, βάσει της οποίας τεκμηριώνεται το αίτημα επανεξέτασης.
5. Οι αιτήσεις επανεξέτασης των δυνητικών δικαιούχων εξετάζονται από την Επιτροπή Ενστάσεων, η οποία σε κοινή συνεδρίαση των μελών της καταχωρεί τα αποτελέσματα της συνεδρίασης της σε σχετικά Πρακτικά.

 

Η Επιτροπή Ενστάσεων εισηγείται την αποδοχή αυτών των πρακτικών από το Διοικητικό Συμβούλιο της εταιρίας Ψηφιακές Ενισχύσεις Α.Ε. Οι αιτήσεις επενεξέτασης εξετάζονται σε χρονικό διάστημα που δεν ξεπερνά τις 15 ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής τους.

6. Σε περίπτωση που μία αίτηση επανεξέτασης θεωρείται αβάσιμη, τότε η αίτηση θεωρείται οριστικά απορ−
ριφθείσα και αποδεσμεύεται ο σχετικός προϋπολογισμός. Σε αντίθετη περίπτωση, η Ψηφιακές Ενισχύσεις Α.Ε. λαμβάνει τις απαιτούμενες διορθωτικές ενέργειες.

Οι απορριφθείσες Επιχειρήσεις μπορούν να υποβάλλουν εκ νέου αίτηση για Επενδυτικό Σχέδιο σε επόμενο κύκλο υποβολής επενδυτικών σχεδίων της δράσης, σύμφωνα με τα όσα ορίζονται στον Οδηγό Υποβολής της Δράσης.
7. Το πόρισμα εξέτασης της αίτησης επανεξέτασης κοινοποιείται σε κάθε περίπτωση στον δυνητικό δικαιούχο.

ΜΕΡΟΣ Δ: ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΕΝΙΣΧΥΟΜΕΝΩΝ ΠΡΑΞΕΩΝ
Άρθρο 15: Υλοποίηση Επένδυσης Τεκμηρίωση φυσικού και οικονομικού αντικειμένου
1. Μετά την παραλαβή της απόφασης αποδοχής έγκρισης της αίτησης, οι Επιχειρήσεις πρέπει να υλοποιήσουν την αρχικά εγκεκριμένη πράξη, μεριμνώντας ώστε να ολοκληρωθούν στο σύνολο τους οι απαιτούμενες ενέργειες που αναλύονται στον Οδηγό Υλοποίησης (ενότητα 3) της Δράσης.

2. Οι Επιχειρήσεις – δικαιούχοι της ενίσχυσης είναι εξ’ ολοκλήρου υπεύθυνοι για την παρακολούθηση και διασφάλιση της προόδου της πράξης τους, την ορθή τήρηση των χρονοδιαγραμμάτων και των λοιπών όρων της απόφασης αποδοχής – έγκρισης της αίτησης και την ολοκλήρωση του φυσικού και οικονομικού αντικειμένου με βάση τα εγκεκριμένα χαρακτηριστικά και περιορισμούς που αναλύονται στον Οδηγό Υλοποίησης της
Δράσης.
3. Κατά το διάστημα εξέλιξης της πράξης τους, οι Επιχειρήσεις θα πρέπει να παρέχουν οποιαδήποτε
πληροφορία καταστεί αναγκαία προς την «Ψηφιακές Ενισχύσεις Α.Ε.» σχετικά με την προς ενίσχυση πράξη, με τη μορφή αναφορών ή παροχής συγκεκριμένων στοιχείων. Μη ανταπόκριση σε αίτημα λήψης στοιχείων που απαιτούνται από τα αρμόδια – διαχειριστικά όργανα, σύμφωνα με όσα προβλέπονται στην παρούσα και εξειδικεύονται στον Οδηγό Υλοποίησης (ενότητες 3 & 4) της Δράσης, οδηγεί σε Απόφαση Ανάκλησης της Ένταξης της εγκεκριμένης πράξης και απένταξη από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ψηφιακή Σύγκλιση».
4. Στο πλαίσιο της Δράσης επιτρέπεται η υποβολή αιτήματος τροποποίησης κατά το οποίο διατηρούνται τα ουσιώδη χαρακτηριστικά του εγκεκριμένου Επενδυτικού Σχεδίου, δεν αναιρείται κανένα από τα κριτήρια πιλεξιμότητας της Επιχείρησης και διατηρούνται οι όροι και οι περιορισμοί που έχουν τεθεί στους Οδηγούς
της Δράσης. Δεν επιτρέπεται η υποβολή αιτήματος τροποποίησης που οδηγεί στη μη ικανοποίηση των κριτηρίων που έχουν τεθεί για την υποβολή και αξιολόγηση των Επενδυτικών Σχεδίων. Αυτή η περίπτωση οδηγεί σε Απόφαση Ανάκλησης της Ένταξης της εγκεκριμένης πράξης και απένταξη από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ψηφιακή Σύγκλιση». Κατά τα λοιπά ισχύουν όλα όσα προβλέπονται στην παρούσα και αναγράφονται στον Οδηγό Υλοποίησης της Δράσης.
5. Οι Επιχειρήσεις – αποδέκτες της ενίσχυσης θα πρέπει να τηρούν κάθε στοιχείο που τεκμηριώνει την ορθή και σύμφωνα, με την απόφαση αποδοχής – έγκρισης της αίτησης, υλοποίηση της πράξης. Για τον επιτυχή έλεγχο (πιστοποίηση) του φυσικού και οικονομικού αντικειμένου κάθε ενισχυόμενης πράξης και κατ’ επέκταση για την ταχεία καταβολή της επιχορήγησης, θα πρέπει να είναι διαθέσιμο από την Επιχείρηση επαρκές τεκμηριωτικό υλικό τόσο για το σύνολο των ποσοτικών στοιχείων (υλικών και άυλων), όσο και για το σύνολο των δαπανών που περιλαμβάνονται στην εγκεκριμένη πράξη σύμφωνα με τα όσα αναγράφονται στον Οδηγό Υλοποίησης (ενότητες 3 και 4) της Δράσης.

Άρθρο 16: Παρακολούθηση – Έλεγχος –
Πιστοποίηση φυσικού και οικονομικού αντικειμένου Ενισχυόμενης Πράξης
1. Οι διαδικασίες παρακολούθησης, ελέγχου και πιστοποίησης των εγκεκριμένων πράξεων, υλοποιούνται σύμφωνα με τις διαδικασίες της «Ψηφιακές Ενισχύσεις Α.Ε» οι οποίες μνημονεύονται και αναλύονται στον Οδηγό Υλοποίησης (ενότητα 4) της Δράσης.

Άρθρο 17: Προκαταβολή Επιχορήγησης
1. Μετά την έκδοση της απόφασης αποδοχής – έγκρισης της αίτησης και πριν την υποβολή αιτήματος ολοκλήρωσης επένδυσης, η επιχείρηση έχει τη δυνατότητα (προαιρετικά) να υποβάλει αίτημα για τη λήψη προκαταβολής μέρους της δημόσιας επιχορήγησης. Για την καταβολή αυτής, απαραίτητη προϋπόθεση είναι να υπάρχουν οι αντίστοιχες διαθέσιμες πιστώσεις. Η προκαταβολή θα ανέρχεται στο 35% της δημόσιας επιχορήγησης επί του συνολικού επιλέξιμου προϋπολογισμού της εγκεκριμένης πράξης

2. Τα απαραίτητα δικαιολογητικά, τα συμπληρωματικά στοιχεία, η εγγυητική επιστολή προκαταβολής και οι διαδικασίες για την καταβολή της προκαταβολής εξειδικεύονται στον Οδηγό Υλοποίησης της Δράσης (ενότητα 5).

Άρθρο 18: Καταβολή Επιχορήγησης
1. Για την ενεργοποίηση της διαδικασίας καταβολής της επιχορήγησης θα πρέπει να έχουν ολοκληρωθεί οι ενέργειες πιστοποίησης της ενισχυόμενης πράξης σύμφωνα με τις διαδικασίες του άρθρου 16 της παρούσας και να υπάρχουν οι αντίστοιχες διαθέσιμες πιστώσεις.

2. Τα απαραίτητα δικαιολογητικά και συμπληρωματικά στοιχεία, οι πιθανές εγγυήσεις, και οι διαδικασίες για την καταβολή της επιχορήγησης εξειδικεύονται στον Οδηγό Υλοποίησης της Δράσης (ενότητα 5).


3. Για την είσπραξη της Δημόσιας Χρηματοδότησης η Επιχείρηση θα πρέπει να προσκομίσει τα απαραίτητα δικαιολογητικά που αναφέρονται στον Οδηγό Υλοποίησης της Δράσης.

Επικοινωνία

????????: 
800 5000115
???: 
210 3377977
?????????: 
Κολοκοτρώνη 8, 105 64 Αθήνα

Σχόλια

IoavYzULBbBtJyEcd

LpbEe6 , [url=http://colbcyabvogg.com/]colbcyabvogg[/url], [link=http://jmvxivmqgkqy.com/]jmvxivmqgkqy[/link], http://fkdcinwlwpbz.com/

Απάντηση στο σχόλιο | Τα πάντα για τις επιδοτήσεις

Hey! I know this is kind of off topic but I was wondering which blog platform are you using for this site?
I'm getting fed up of Wordpress because I've had problems
with hackers and I'm looking at alternatives for another platform.

I would be great if you could point me in the direction of
a good platform.

Feel free to surf to my blog - view website

uWrRjrHBZPwU

Yeah that's what I'm tlkinag about baby--nice work!

Απάντηση στο σχόλιο | Τα πάντα για τις επιδοτήσεις

Heya i'm for the first time here. I came across this board
and I find It truly useful & it helped me out a lot. I hope to give something back and help others like you aided me.

my web page - vitamins for hair growth

cheap timberland boots

timberland boots outlet http://www.timberlandbootssales.org/ The post is written in very a good manner and it entails much useful information for me. I am happy to find your distinguished way of writing the post.michael kors bags http://www.michealkorsbagssales.com/

Υποβολή νέου σχολίου

Περισσότερες πληροφορίες για τις επιλογές μορφοποίησης

Έλεγχος ασφαλείας
Αυτή η ερώτηση είναι για να ελέγχει την αποτροπή ανεπιθύμητων υποβολών.
Image CAPTCHA
Πληκτρολογήστε τους χαρακτήρες που φαίνονται στην εικόνα.
Fundit.gr - Τα πάντα για τις επιδοτήσεις- 2011  Δημιουργια ιστοσελιδας starfish.gr | (Σχεδιασμός βάση σε πρότυπο της  Antsin.com)